اخبار

۲۷ دى ۱۳۸۸

نمایش " آخرین پر سیمرغ " با کارگردانی" اشتفان و ایلند" آلمانی که از دست نوشته های محمد چرمشیر وبرگرفته از شاهنامه حکیم توس است ، نخستین اجرای خود را درحالی در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برد که تماشاگران مشتاق، بیش از ظرفیت صندلی ها به تماشای این نمایش نشستند.

به گزارش سایت خبری دراما محله از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش " آخرین پر سیمرغ " محصول مشترک ایران و آلمان است که با کارگردانی اشتفان وایلند در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

این نمایش که بنا به خواست کارگردان نمایش و به منظور حفظ ساختار اجرایی نمایش، درکنار تماشاگران، روی صحنه تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود، درحالی اجرا شد که علاوه بر جایگاه تماشاگران، روی زمین یا صحنه نمایش نیز مملو از تماشاگران بود و بخشی از تماشاگران نیز به دلیل عدم حضور به موقع، در پشت درهای بسته تالار باقی ماندند.

برپایه این گزارش، نمایش " آخرین پر سیمرغ " از 25 الی 30 دی ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود. در این نمایش بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، پرویز پورحسینی، مائده طهماسبی، هدایت هاشمی و نگار هاشمی، اشکان خطیبی به عنوان بازیگران ایرانی و رناته اوبرمایر، هاینسل اشپاگل، سباستین منگس، دانیلا مور به عنوان بازیگران آلمانی نمایش، ایفای نقش دارند.

همچنین کارولین ندلمن دراماتورژ، رولند سودربرگ و نرمین نظمی طراح صحنه و شبنم خوشدل دستیار کار گردان نمایش است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجراهای مجموعه تئاتر شهر می توانند به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com و برای رزرو بلیت نمایش به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir مراجعه کنند .