اخبار

۲۸ دى ۱۳۸۸

نمایش آخرین پر سیمرغ در نخستین اجرای خود که یکشنبه شب در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه رفت بدون حضور "فاطمه معتمد آریا" و "اشکان خطیبی" به صحنه رفت . به گزارش سایت خبری دراما محله این در حالی است که از هفته های گذشته حضور این دو بازیگر در این نمایش از سوی تئاتر شهر اعلام شده بود .

نمایش آخرین پر سیمرغ که با کارگردانی اشتفان وایلند وبا بازی بازیگرانی ایرانی و آلمانی در تالار اصلی اجرا می شود با الهام از داستان شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی تولید شده است .

گفتنی است پیش از این اعلام شده بود که محمد چرمشیر نویسنده این اثر است اما دربروشور این نمایش نامی از نویسنده برده نشده است .

ابن درحالی است که برخی از تماشاگران با توجه به حضور محمد چرمشیر ،فاطمه معتمد آریا واشکان خطیبی اقدام به پیش خرید بلیت این نمایش کرده اند اما در اجرا این سه هنرمند حضور ندارند .

چرایی عدم حضور " فاطمه معتمد آریا " و " اشکان خطیبی" به عنوان بازیگر و " محمد چرمشیر" به عنوان نویسنده در این نمایش سوال بسیاری از تماشاگران و دوستداران این سه هنرمند مطرح کشور است که تا کنون از سوی مسئولان تئاتر پاسخی به این سوال داده نشده است .