اخبار

۱۸ بهمن ۱۳۸۸

رییس فرهنگسرای سلامت از برگزاری این جشنواره با همکاری شهرداری ناحیه 7 منطقه 4 به مناسبت هفته هوای پاک برای دانش آموزان تهرانی از تاریخ ( 29 دی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سلامت، «محمدجواد امیری» درباره برنامه هایی که به مناسبت هفته هوای پاک در نظر گرفته شده است ، گفت: به مناسبت این هفته، جشنواره هوای پاک در مدارس مقطع ابتدائی و راهنمایی منطقه 4 برگزار می‌شود.

در این جشنواره یک گروه نمایشی با حضور کارشناسان محیط زیست به مدارس ابتدایی و راهنمایی منطقه رفته و موضوعات هوای پاک و محیط زیست را در قالب تئاتر و نمایش به مخاطبان آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه مسابقه «قاصدک» شامل سوالات چهارجوابی در سطح مدارس راهنمایی برگزار می‌شود، افزود: با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوا نیز ایستگاه سیار سنجش آلودگی هوا در سطح دبیرستان‌های منطقه برپا می‌شود و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در خصوص شاخص های آلودگی هوا و میزان استاندارد آن داده می شود.

امیری اظهار داشت: تور بازدید از برج میلاد ویژه کانون‌های فرهنگسرای سلامت، برگزاری نشست‌هایی در مراکز فرهنگی و مساجد مناطق با عنوان آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت انسان و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع هوای پاک در فرهنگسرای سلامت از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در این هفته است.

رییس فرهنگسرای سلامت با اشاره به محوریت شعار شهرداری تهران در بحث مترو، تصریح کرد: در این هفته مسابقه نقاشی دیواری با موضوع «تهران، مترو و هوای پاک» نیز برگزار می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این جشنواره ، گفت: امیدواریم این چنین برنامه ها مختص این هفته نبوده و به طور مستمر در طول سال اجرا گردد چون قطعاً تأثیر پذیری آن بین دانش آموزان بیشتر خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 2-77491491 تماس حاصل نمایند.