اخبار

۱۰ بهمن ۱۴۰۰

هفتمین انجمن استانی دراماتراپی در شهر مشهد راه اندازی شد.

انجمن دراماترپی مشهد راه اندازی شد.

با معرفی دو مدرس؛ انجمن دراماتراپی مشهد افتتاح شد.

با حضور دکتر مجید امرایی دبیر کل انجمن دراماتراپی ایران و دکتر شهرام کرمی مدیر فرهنگی و هنری و چهره ی نام آشنای هنرهای نمایشی کشور ؛انجمن دراماتراپی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل DTCI در این مراسم همزمان با افتتاح نمایندگی استان خراسان رضوی ؛ دکتر مرجان کاشانی دکترای روانشناسی و دراماتراپیست و سارا کریمیان کارشناس ارشد کارگردانی و دراماتراپیست به عنوان نمایندگان انجمن دراماتراپی ایران در خراسان رضوی معرفی شدند.

در این مراسم ضمن تبادل تفاهمنامه همکاری بین موسسه فرهنگی و هنری شمایل و انجمن دراماتراپی ایران DTCI نمایندگی این انجمن در خراسان رضوی راه اندازی شد.

در این مراسم «سیدحجت طباطبایی» معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ؛ دکتر« زره ساز »مدیرکل کانون پرورش فکری استان ؛ دکتر «مجتبوی» معاون فرهنگی دانشگاه فردوس مشهد ؛ دکتر «امین» مدرس و مدیر گروه هنر دانشگاه فردوس و و جشنی رییس انجمن نمایش خراسان و جمعی از اساتید حوزه فرهنگ و هنر و توانبخشی حضور داشتند.

این مراسم از ساعت یازده صبح با خیر مقدم «آرش خیر آبادی» مدیر موسسه ی فرهنگی و هنری شمایل و سخنرانی دبیرکل انجمن نمایش درمانی ایران آغاز و در ادامه با سخنرانی دکتر شهرام کرمی ؛ دکتر زره ساز ؛دکتر مجتبوی ؛دکتر امین ادامه یافت .

در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از پوستر «نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان روزهای پس از کرنا » با معرفی «چهار عروسک ابتکاری موسسه شمایل» به پایان رسید.

در این مراسم پیش از افتتاح با حضور مدیران مدعو و جمعی از هنرمندان بخش های مختلف از جمله سالن تئاتر ؛ پلاتو های تمرین استودیو ضبط و ادیت صدا؛ کافه تریا افتتاح و بازدید شد .

شایان ذکر است خراسان رضوی(مشهد) هفتمین استانی است که نمایندگی انجمن دراماتراپی ایران در آن راه اندازی شده است پیش از این در استان های خوزستان ؛ گیلان ؛مرکزی ؛ مازندران ؛ آذربایجان غربی و کرمان نمایندگی های انجمن دراماترپی ایران راه اندازی شده است .

ایران عضو موسس اتحادیه جهانی دراماتراپی WADTh است.