اخبار

۰۳ بهمن ۱۳۸۸

تا چند روز پیش بحث از حضور "حسین مسافر آستانه" به جای "حسین پارسایی "مدیر کل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما از دیروز نفر دومی هم مطرح شده است .

به گزارش سایت خبری دراما محله برای جایگزینی حسین پارسایی مدیر کل کنونی مرکز هنر های نمایشی که وعده داده است پس از جشنواره مرکز هنر های نمایشی را ترک خواهد کرد یک جانشین دیگر هم معرفی شده است .

این در شرایطی است که "محمد دشت گلی" هم شخص مطرح دیگری برای این پست هنر ی مرکز نمایشی کشور است . دشت گلی سال ها در مرکز هنر های نمایشی به عنوان مدیر امور استان ها خدمت کرده است و بسیاری از اهالی تئاتر شهرستان از حضور وی در پست مدیر کل هنر های نمایشی وزارت ارشاد ابراز خوشحالی کرده اند .

به گزارش خبرنگار دراما محله در حاشیه جشنواره بین هشتم تئاتر فجر گروه های شهرستانی حاضر در جشنواره خوشحالی خود را از حضور محمد دشت گلی اعلام کرده اند .

این در حالی است که هنوز بین حسین مسافر آستانه و محمد دشت گلی مشخص نیست که کدام گزیده مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصدی گری مرکز هنر های نمایشی است .

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دومین روز خود را پشت سر گذاشت اما هنوز هیچ خبری از نمایندگان رسانه های خارجی که دبیر جشنواره در نشست مطبوعاتی وعده حضور آنها را داده بود و روابط عمومی جشنواره هم وعده حضور 80 خبرنگار خارجی را داده بود هیچ کس این خبرنگاران خارجی را مشاهده نکرده است باید منتظر ماند تا روز های بعد . دراما محله به کسی که یک خبرنگار خارجی را در جشنواره مشاهده کند جایزه می دهد .

این در شرایطی است که تا کنون و در طول 27 دوره گذشته تنها در دو دوره خبرنگاران خارجی به جشنواره دعوت شده اند . به گزارش خبرنگار دراما محله در نخستین و دومین روز از جشنواره تئاتر فجر از نمایش های داخل سالن( بخش صحنه ای ) چندان استقبال نشده است ، امید آن می رود که در روز های آینده نمایش ها با حضور گرو های خارجی مورد استقبال تماشاگران قرار گیرند .

دیروز و در مراسم افتتاحیه نمادین جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر شهردار تهرارن محمد باقر قالی باف به همراه معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد حسین ایمانی خشخو و حسین پارسایی مدیر کل هنر رهای نمایشی یک نهال زیتون هم در محوطه باز تئاتر شهر به عنوان سمبل سر زندگی کاشته شد . دراما محله هم آرزو می کند تئاتر همیشه سر زنده و بالنده باشد