اخبار

۲۷ دى ۱۳۸۸

پنج تالار نمایشی مجموعه تئاترشهر با پذیرایی از آثار نمایشی در بخش های مختلف شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به پیشواز این رویداد بین المللی می رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مجموعه تئاترشهر همزمان با آغاز بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که دوم بهمن ماه آغاز می شود، پذیرای آثار نمایشی ایرانی وخارجی در بخش های مختلف این جشنواره بین المللی است .

برپایه این گزارش، طی روزهای برگزاری این جشنواره بین المللی، 42 اثر نمایشی از کشورهای ایران، تاجیکستان، آذربایجان، آلمان، ایتالیا، سوئیس، برزیل، چین، کره جنوبی و ارمنستان در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

گفتنی است، بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از دوم الی 11 بهمن ماه در تهران و تالارهای وحدت، تئاترشهر، مولوی، فردوسی، هنر، تماشاخانه های سنگلج، ایرانشهر یک و دو، مهر حوزه هنری و خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر برگزار می شود. همچنین تالار کنفرانس مجموعه تئاترشهر و تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران با برگزاری جلسات نمایشنامه خوانی و برنامه رادیو تئاتر، در برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجراهای مجموعه تئاتر شهر می توانند به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com مراجعه کنند .