اخبار

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

دراماتراپی دیجیتالی نیاز امروز حوزه نمایش درمانی است

در آخرین جلسه اعضای بنیانگذار اتحادیه جهانی دراما تراپی WADTh که در آوریل 20 20 و با موضوع دراماتراپی و مواجهه با ویروس کرونا و به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اعضاء اصلی این اتحادیه برگذار شد "دراماتراپی دیجیتالی به عنوان نیاز امروز حوزه نمایش درمانی جهان " مطرح شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن دراماتراپی ایران DTCI مجید امرایی دبیرکل انجمن نمایش درمانی ایران با اعلام این خبر افزود : در این جلسه دو ساعته با رای فوریتی اعضا اصلی مقررشد "روش های بهره گیری از امکانات دیجیتالی برای بهره مندی غیر حضوری مراجعان از خدمات دراماتراپی دیجیتالی با رویکرد های غیر حضوری مورد بررسی علمی و عملی همه کارشناسان کشورها قرار گیرد" و نتایج آن به اطلاع عموم کشورها برسد .

همچنین اعضا این اتحادیه گزارش های خود را در خصوص چگونگی استفاده از دراماتراپی در مواقع بروز بیماری های اپیدمی چون کووید 19 را ارائه کردند و پیشنهادات اعضا جهت بررسی بیشتر به جلسات بعد موکول شد.

در این جلسه همچنین لوگوی جهانی این اتحادیه با رای اعضا از میان بیست لوگوی پیشنهادی مورد تایید قرار گرفت تا از این پس به عنوان آرم اتحادیه جهانی دراماتراپی درج شود .

اتحادیه جهاین دراما تراپی مهمترین مرکز بین المللی دراماتراپی است که در حال حاضر چهل کشور جهان عضو این اتحادیه هستند و ده کشور به عنوان اعضا بینیانگذار آن محسوب می شوند که ایران یکی از ده عضو اصلی این اتحادیه جهانی در حوزه نمایش درمانی است .