اخبار

۲۳ آبان ۱۳۸۸

مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای رییس جمهور و محمد دهقانی دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی شنبه 23 آبان‌ماه میهمانان ویژه مراسم اختتامیه اولین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در کرمانشاه خواهند بود.
به گزارش ستاد خبری اولین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار، در مراسم اختتامیه این جشنواره که ساعت 18:30 در سالن شماره یک مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار می شود میهمانان ویژه‌ای از جمله مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای رییس جمهور و محمد دهقانی دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.
همچنین در این مراسم حسین پارسایی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد‌اسماعیل رضایی مدیرکل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید، استاندار و فرماندار کرمانشاه حضور دارند. اکبر عبدی، قطب‌الدین صادقی، داود رشیدی، اردشیر صالح‌پور، رحمت امینی و سیما تیرانداز نیز از جمله هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور خواهند داشت.
در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار جهانبخش امینی، محمدرضا شعبانی و محمد کرمی‌راد از جمله نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر میهمانان این مراسم هستند.
نخستین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 19 تا 23 آبان‌ماه در شهر کرمانشاه برگزار شد.